Laula's Weblog

Facts of life

despre lucru si lucruri februarie 20, 2010

Filed under: enervante — Laura - Machiaj Oradea @ 3:14 PM
Tags: , , , ,

Da, v-am mai spus cat  e de bine la lucru.. NOT.

Nu pot sa ma obisnuiesc cu trezitul la ora aia imposibila, 5.45. Ora aia nu exista pe ceasul meu.. Altadata ma intorceam pe cealalta parte si mai dormeam 3 ore…

Este o companie de stat privatizata, deci aceleasi idei invechite, comuniste, ca pe vremuri.

In prima zi de lucru mi s-a inmanat o hartie igienica si un sapun. OK, zic eu.. sa aiba fiecare.. Iar eu foloseam hartia aia la tot, sa ma sterg pe maini dupa ce ma spalam, sa sterg masa, etc, si a cam trecut in cateva zile.. si evident am cerut alta :))) Mare greseala. Mi s-a spus ca la inceputul fiecarei luni se primeste cate o hartie igienica/salariat si fiecare isi imparte ca sa ii ajunga :)))))) Fuck that!!! Nu pot nici acum sa cred! Am mai primit evident una, ca noah eram noua si nu stiam ca se da cu ratia….

Seful (mai bine zis directorul, caci eu un singur sef am..) e cam ca si un soarece de camp, asa as putea sa-l compar, freaca toata ziua menta.. se joaca pe calculatorul meu Solitaire, la care eu ar trebui sa lucrez, iar cand ma pun sa lucrez, vine, se pune in spatele meu si se uita… (?!)  Si eu ma intorc  si ma uit la el, atunci intreaba „ce faceti?”. (Nu este destul de evident fraiere ce fac? Munca ta, soarece ce esti!). Tot el e acela care pleoscaie tot ce mananca. Atunci eu ma ridic si imi gasesc ceva de facut intr-o alta incapere, pana termina de mancat… Prefer sa plec, ca nu stiu cum m-as putea abtine sa nu ii spun ceva..urat.. si n-ar iesi frumos. El crede ca daca vorbeste apasat si articulat, cu tonul putin ridicat, ii va da un aer superior, inteligent si oamenii il vor asculta. Dar nu pe toata lumea poate fraieri cu asta..

Colegii din departamente diferite se barfesc intre ei, si vin toti si imi spun mie. De ce? sincer I don’t give a damn!

Cam asa e noul meu loc de munca..

Later edit:  Am uitat sa precizez

1. cum intra pe usa. In birouasul meu exista 3 usi, pe care el intra si iese in timpul cand nu se joaca solitaire sau mananca. Stiti seriarul „Seinfeld”? Il stiti pe Kramer? Mai stiti cum intra ca o vijelie pe usa? Da…asa intra si soarecele.. pur si simplu da buzna pe usa, si evident ma sperie de fiecare data, poate ca si asta vrea, sa mi se opreasca inima intr-o zi! Cred ca o mai face si pentru ca sa vada repede ce butonez eu pe calculator, dar el nu stie ca eu ii aud chitaitul cu 5 secunde mai repede decat cand da el navala pe usa :))

2. cum imi stinge lumina pe la 9 dimineata!! Pentru a face economie, intra in toate birourile si stinge toate neoanele (!!) si scoate tot ce nu e necesar din priza. Dar cand afara e innorat, sau chiar ploua, de ce? Ca sa nu mai vad nimic! Azi l-am rugat sa lase totusi lumina aprinsa ca nu vad nimic… a strambat din nas..dar asta e! Nu imi place in semi-lumina, sau semi-intuneric mai bine zis…

 

3 Responses to “despre lucru si lucruri”

  1. koma Says:

    this is only the beggining 🙂

  2. Mortu` Says:

    ce tare sa primesti un sul de hartie igienica si sapun la lucru, dar ce lucrezi o tu Laula ?:D

    are you a hand model ?
    are youuuuuuu a secretary ?
    are you a good and ones employee ?

    what are you :X

  3. Laula Says:

    yep…kind of a freakin secretary! Aia care face de toate.. CAM de toate


Lasă un comentariu