Laula's Weblog

Facts of life

O scurta pauza noiembrie 15, 2010

Filed under: Baby,viata mea..putin dezvaluita — Laura - Machiaj Oradea @ 7:51 PM
Tags: , , ,

Cum am scris si pe blogul de machiaje, voi lua o scurta pauza in d’ale bloguitului, caci candva saptamana aceasta voi naste.

In principiu am cumparat cam tot ce ne trebuia, am facut aranjamentele din timp, am schimat si cauciucurile la masina (cu toate ca sunt 20 de grade afara..) – asta fiind obligatoriu (damn you for that), am instalat patutul, am cumparat hainute si cosmeticele pentru baby necesare..acum doar asteptam clipa in care va arata primul semn ca putem sa mergem la maternitate.

Funny thing: inca mai conduc masina.. chiar ziceam azi ca ma voi conduce singura la maternitate, ii las cheile portarului si ii zic: „te rog parcheaza-mi masina, si pe mine ma gasiti la etajul 4”  :))) Evident nimeni nu ma va lasa sa conduc, dar ar fi funny!

Tineti-mi pumnii si see you in a while..

L.

 

3 Responses to “O scurta pauza”

  1. Mortu` Says:

    nii dor de tine. Sincer, mi frica cand o sa ne zici ca iti iei o pauza „lunga” :))

  2. Laura Says:

    :)))) nu stiu unii cum e cu copil mic.. uuf, nici sa mananci nu ai timp de multe ori..
    Chiar m-am gandit ca o sa scriu in careva zi..doar ca trebuie sa am macar o jumate de ora mai libera.
    An nou fericit Mortu’ !

  3. Mortu` Says:

    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si An nou fericit, fiind primul in 3 cred ca o sa fie emotionant 😀


Lasă un comentariu